Telefon: 0758044825, 0758044829, 0212434052; e-mail: comenzi@edusigma.ro

Următorul Branding de țară. România

34,00 lei

„Brandingul de țară” tratează un deziderat important legat de ceea ce trebuie făcut pentru ca „produsul România” și imaginea sa să fie mai bine prezentate, promovate și vândute în exterior.

„Brandingul de țară” tratează un deziderat important legat de ceea ce trebuie făcut pentru ca „produsul România” și imaginea sa să fie mai bine prezentate, promovate și vândute în exterior.
Cu câteva excepții notabile, pe care sperăm să le remarcați în lucrare, paginile acestei cărti sunt scrise de studentii anului II al Facultății de Sociologie-Psihologie a Universității Spiru Haret București, ca referate la cursul de sociologia comunicării, susținut de prof. univ. dr. Emilian M. Dobrescu. Printr-un efort de documentare, de reunire, sinteza și analiză, s-a realizat, probabil, prima lucrare despre brandingul de țară  din literatura de specialitate autohtonă și una din primele, din domeniul internațional al brandingului. Pentru noutatea ideilor pe care le promovează fiecare autor student al Universitatii Spiru Haret, realizează un debut spectaculos, la nivelul cel mai înalt al didacticii și cercetării științifice universitare.
Cititorul, avizat sau nu asupra subiectului, va observa frumusețea și firescul unor aprecieri, pline de substanță, pe care le fac tinerii – de ce nu, viitorii noștri mari specialiști în branding – care abordează aici un subiect de mare finețe teoretică și practică. Tinerii care în această lucrare își susțin cu atâta originalitate ideile și gandurile,  pot contribui cu succes la realizarea  Proiectului național „Un brand de țară pentru România“.

Nu există încă recenzii.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Următorul Branding de țară. România”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Categorie:
Updating…